17 محور استراتژيك تجاري براي ايجاد در زمان Covid-19

۹ بازديد

17 محور استراتژيك تجاري براي ايجاد در زمان Covid-19

ليست ضروريات Coronavirus Essentials شمادرست مثل همين ما در دنياي ديگري بيدار شديم! اپيدمي ويروس كرونا زندگي ما را كاملاً تغيير داده و شيوه تجارت ما را دگرگون كرده است.براي بسياري ، اين مي تواند يك زمان فوق العاده ترسناك براي داشتن يك صاحب مشاغل باشد.شما نگران سلامتي كارمندان و مشاغل خود ، صورتحسابهايي كه مدام مي آيد ، درآمد و تعهدات خانوادگي خود هستيد.اما به جاي اينكه نگراني ها بر آنها غلبه كند ، صاحبان مشاغل كوچك هوشمند مي توانند از اين فرصت براي برنامه ريزي و آماده سازي براي رشد و موفقيت آينده استفاده كنند.به همين دليل براي كمك به شما در استفاده حداكثر از اين زمان نامشخص ، يك چك ليست COVID-19 ايجاد كرده ايم:
* تغييرات ساعات كاري را اعلام كنيد. آيا شما يك تجارت اساسي هستيد كه باز مي مانيد؟ ممكن است ساعات كاري كمتري داشته باشيد تا وقت بيشتري براي تميز كردن اختصاص دهيد يا ساعات ارشد كه مشتريان پرخطر و مسن مي توانند بيايند و با خيال راحت با مشتري هاي كمتري خريد كنند.هر ساعت كاري جديدي را در قسمت جلوي مكان فيزيكي خود ارسال كنيد و آنها را در صفحه اصلي وب سايت خود به اشتراك بگذاريد.فراموش نكنيد كه ساعات كار خود را در نمايه هاي رسانه هاي اجتماعي خود و همچنين ليست Google Business خود به روز كنيد تا همه بتوانند به روز باشند.
* محوري براي پاسخگويي به نيازهاي فعلي مشتريان خود روشهاي خلاقانه براي تجارت با مشترياني كه در قرنطينه در خانه هستند پيدا كنيد. آيا شما تحويل يا تحويل را ارائه مي دهيد؟ به مشتريان بگوييد كه در اين شرايط عادي جديد و اميدوارم موقتي ، براي اسكان دادن آنها چه كاري انجام مي دهيد.به عنوان مثال ، در ميان تعطيل شدن و سفارشات سرپناه ، بيشتر نمايندگي هاي فروش اتومبيل ماشين جديد شما را به شما تحويل مي دهند. به همين ترتيب ، مشاغل مستقر در خدمات مي توانند پيشنهادات خود را براي پاسخگويي به تقاضاهاي مشترياني كه در خانه اقامت دارند ، متمركز كنند.يك نمونه ، صفحه فرود است كه ما براي باربارا كاتنيچ ، يك طراح داخلي با طراحي تازه رويكرد طراحي كرده ايم.او اذعان مي كند كه با تمام اين مدت زمان در دست شما احتمالاً آماده تغيير طراحي هستيد. سپس او شما را از طريق فرآيند چگونگي كاركرد مجازي با شما در حالي كه در خانه هستيد ، پيش مي برد.مزيت صفحه لندينگ اين است كه سريع ، آسان است و به شما امكان مي دهد در اين زمان بدون نياز به طراحي مجدد كل وب سايت ، با نيازهاي خاص مشتريان صحبت كنيد.
* روش هايي را ارائه دهيد كه مشتريان همچنان مي توانند از شما پشتيباني كنند اگر مشاغل مستقر در سرويس مانند رستوران يا سالن را اداره مي كنيد و مجبور شده ايد درهاي خود را ببنديد ، ممكن است بخواهيد فروش گواهي هاي هديه را به صورت آنلاين انجام دهيد.مشتريان خود را به خريد يك گواهينامه تشويق كنيد تا بتوانند با كند شدن شيوع ويروس و پايان دوره قرنطينه خود ، آنها بتوانند خود را معالجه كرده و آن را خريداري كنند.اين در حالي است كه به مشتريانتان سرگرم كننده و هيجان انگيز است كه مشتاقانه منتظرند ، به حفظ فروش شما كمك كند.

توليد محتوا
* با مشتريان خود ارتباط برقرار كنيد. افراد مي خواهند بدانند كه آيا و با توجه به همه گيري همه گير ، كسب و كار شما تغيير كرده است. به آنها اطمينان دهيد سلامتي و ايمني آنها شماره 1 نگراني شماست و به آنها بگوييد كه براي اطمينان از تجربه خريد مطمئن چه كاري انجام مي دهيد.درباره اقدامات احتياطي اضافي كه براي ضد عفوني و تميز كردن در نظر داريد توضيح دهيد و به آنها بگوييد كه چگونه به عنوان يك مالك مشاغل كوچك فاصله اجتماعي را ارتقا مي دهيد.
* خدمات جديدي را كه ارائه مي دهيد اعلام كنيد. آيا غذا يا مد مي فروشيد ، آيا تحويل يا تحويل را ارائه مي دهيد؟ هرچه روش هاي بيشتري بتوانيد در اين شرايط عادي جديد پذيراي مشتريان خود باشيد ، براي آنها بهتر است و ضررهاي مالي كمتري را تجربه خواهيد كرد.اخبار را در وب سايت خود و در حساب هاي رسانه هاي اجتماعي خود مانند آنچه لوري براون انجام داد به اشتراك بگذاريد. وي در اين بحران نياز شديدي به حمايت از پرستاران و پزشكان داشت و راهنماي بقا COVID-19 را ايجاد كرد.او از ما خواست كه به او كمك كنيم يك مجموعه مصاحبه چند ميهمان ايجاد كند كه فيلم ها را بصورت روزانه و بصورت رايگان به مشتركان تحويل مي دهد.
* اطلاعات قديمي و پيوندهاي خراب را از بين ببريد. زمان مناسب براي عقب نشيني و نگاهي سخت به وب سايت خود است.آيا اشتباه تايپي وجود دارد؟ آيا يكي از اعضاي تيم در صفحه درباره ما حضور داشت؟ آيا مقالات خاصي ديگر مرتبط نيستند؟شايد سايت شما خيلي قديمي شده و نياز به يك بازنگري كامل داشته باشد. سعي نكنيد اين كار را به تنهايي انجام دهيد ، بهترين كار اين است كه يك شركت توسعه وب حرفه اي استخدام كنيد كه مي تواند در اطمينان از انجام حرفه اي سايت شما به شما كمك كند تا پس از پايان اين بحران ، بهترين بازده را در اختيار شما قرار دهد.

محاسبه نرخ پرش
* حجم كار (از راه دور) را كم كنيد. به كارمندان خود راه هاي ساده اي براي پيگيري ساعات كاري خود مانند ابزار رايگان رديابي زمان Toggl كه ما استفاده مي كنيم ارائه دهيد. با استفاده از ابزارهايي مانند Zoom ، Slack يا Discord ارتباط تيم را تشويق كنيد. براي مديريت روند كار پروژه به ابزارهاي همكاري تيمي مانند دوشنبه و آسانا نگاه كنيد.شما مي توانيد ابزارهاي بيشتري را در مقاله ما مشاهده كنيد: "نكاتي درباره مديريت نيروي كار از راه دور" در وب سايت ما.
* لاغر و لاغر شويد. شما مجبوريد بپذيريد كه ممكن است براي مدتي اوضاع تنگ باشد. آيا موارد غير ضروري وجود دارد كه بتوانيد از بودجه مشاغل كوچك خود كم كنيد؟خدماتي را كه استفاده مي كنيد دوباره ارزيابي كنيد تا مطمئن شويد بهترين ارزش را براي پول خود داريد ، اما كمربند خود را آنقدر سفت نكنيد كه فرصت هاي بازاريابي يا شغلي را از دست دهيد.
* تقويم تحريريه خود را برنامه ريزي كنيد. شما مي خواهيد محتواي آموزنده و ارزشمندي به مشتريان خود ارائه دهيد كه به آنها الهام مي بخشد و تخصص و اعتبار شما را در نظر آنها ايجاد مي كند.اگر اكنون زمان خرابي داريد ، آن را در محتواي آينده خود سرمايه گذاري كنيد. ببينيد چه محصولات و خدماتي را مي خواهيد در جاده ها تبليغ كنيد و برخي از مطالب جذاب و مواد بازاريابي را براي حمايت از تلاش هاي خود برنامه ريزي كنيد.
* مهارت جديدي را بياموزيد. آيا مي خواهيد ياد بگيريد كه از Instagram به طور موثرتري استفاده كنيد؟ شايد شما بخواهيد بر مهارت هاي بازاريابي ويديويي خود مسلط شويد يا زبان جديدي را ياد بگيريد تا بتوانيد با مشتريان خود ارتباط بهتري برقرار كنيد.اگر مي توانيد كمي سرعت خود را كم كنيد ، فرصت مطالعه ، يادگيري و رشد را پيدا كنيد! اين ممكن است زمان خوبي براي بررسي AMPLiFY ما باشد! آكادمي تجارت كه در آن اعضا دسترسي سريع به يك كتابخانه بزرگ از فيلم هاي آموزشي از بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي هدايت بازاريابي توليد و محتوا دارند.
* كارمندان خود را احساس امنيت كنيد. هميشه برنامه هاي COVID-19 خود را در حدود روزهاي بيماري و جبران خسارت به كارگران اعلام كنيد. اگر كارمندان شما مجبورند وارد كار شوند ، به آنها اطمينان دهيد كه چگونه منطقه آنها را تميز و ايمن نگه مي داريد.آنها به شما نگاه مي كنند تا احساس مراقبت در اين زمان ترسناك را داشته باشند. گفته شد ، دروغ نگوييد و اطلاعات منفي را دريغ نكنيد. اگر نمي توانيد پاداش بدهيد يا مجبور به اخراج كاركنان هستيد ، در اسرع وقت به آنها اطلاع دهيد و تا جايي كه مي توانيد از آنها حمايت كنيد.
* بازديد بيشتري را به سايت خود جذب كنيد. هميشه ايده خوبي است كه محتواي مفيد و تازه را به وب سايت خود اضافه كنيد. بازديدكنندگان شما از محتواي متمركز بر راه حل قدرداني خواهند كرد كه صادقانه بيانگر دليل نياز آنها به محصول يا خدمات شما است.براي بالا بردن رتبه بندي موتور جستجوي خود ، بر نوشتن برخي مقالات غني از كلمات كليدي متمركز شويد.
* رسانه هاي اجتماعي خود را دنبال كنيد. ممكن است خودتان را منزوي كنيد ، اما مي توانيد به صورت آنلاين ارتباط برقرار كنيد! براي شروع مكالمه به افرادي كه پست هاي شما در شبكه هاي اجتماعي را لايك يا نظر داده اند پيام دهيد.در گروه هاي فيس بوك كه مشتريان ايده آل شما در آن جا هستند ، فعال باشيد. در حالي كه ارتباطات جديدي برقرار مي كنيد و ارتباطي انساني به افراد ارائه مي دهيد ، قابل مشاهده و مفيد باشيد (نه فروشنده و آزار دهنده).
* ليست ايميل خود را تقسيم بندي كنيد. با گذشت زمان ، ليست هاي ايميل مي توانند كثيف شوند. صاحبان مشاغل كوچك ممكن است منابع لازم براي نوشتن پيام هاي هدفمند براي هر گروه از مشتريان بالقوه را نداشته باشند (به عنوان مثال ، چشم اندازهاي داغ ، هدايت هاي گرم ، چشم اندازهاي جديد ، همكاران تجاري).بر تقسيم بندي ليست ايميل خود تمركز كنيد تا احساس كنند مردم مستقيماً با آنها صحبت مي كنند و محتواي بي نظيري به آنها ارائه مي دهند.
* يك محصول يا خدمات جديد بسازيد. شايد شما يك ايده تجاري داشته باشيد كه در چند سال گذشته در حال سوختن بوده است. يا شايد شما كالايي يا خدماتي را شناسايي كرده ايد كه واقعاً به افراد در طي بيماري همه گير COVID-19 كمك كند.بررسي كنيد كه هدر ويلسون براي پاسخگويي به تقاضاي امروز استفاده از گروههاي فيس بوك به عنوان يك مزيت تجاري ، چه كاري انجام داده است. او به سرعت يك دوره آنلاين به نام ايجاد ، پر كردن و درگير كردن گروه فيس بوك خود ايجاد كرد.
* تحقيقات رقابتي انجام دهيد. ثابت ماندن در كارهايي كه رقبا انجام مي دهند به شما يك مزيت باورنكردني مي دهد ، خواه يك تجارت كوچك تاسيس داشته باشيد يا يك محصول يا خدمات جديد را توسعه دهيد.براي درك بهتر رقبا كمي ديگر سرمايه گذاري كنيد. پيامرساني آنها چه تفاوتي با پيام شما دارد؟ نقاط قوت و ضعف آنها چيست؟ آنها چگونه با پيروان شبكه هاي اجتماعي خود درگير مي شوند؟
* عشق را به اشتراك بگذاريد. فرصت تقويت مهمترين روابط خود را از دست ندهيد. در مورد افرادي كه براي شما مهم هستند فكر كنيد (خانواده ، دوستان ، مشتريان ، فروشندگان ، مربيان ، شركا) و به آنها بگوييد كه بيشتر از آنها در مورد آنها قدرداني مي كنيد!با مشتريان درگير شويد و فروش خود را در طول COVID-19 زنده نگه داريد.در حالي كه همه گيري COVID-19 بي سابقه و نامطمئن است ، بياييد سعي كنيم اين زمانهاي كند براي مشاغل كوچك را فرصتي براي تفكر ، بررسي و برنامه ريزي براي رشد و موفقيت آينده ببينيم.اگر به كمك نياز داريد ، مي توانيم در طراحي صفحه فرود به شما كمك كنيم تا در اين زمان مشتريان خود را به طور م yourثر انتقال داده و از آنها پشتيباني كنيد. ما با هم مي توانيم راه هايي را براي كاهش فروش به دليل اين بحران اقتصادي پيش بيني نشده پيدا كنيم.ما براي همه در اين زمان غير معمول آرزوي سلامتي و ايمني داريم.به موفقيت شما ،سوزان                

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.